MS Windows
briani 27239
Windows xp kan ikke finde mit hukommelsesk~
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-04-05 12:20

Hej NG.

Jeg har et problem, med et nyt hukommelseskort jeg har fået, når jeg sætter
det i min kortlæser, så kommer der en besked hvor der står "USB-enhed blev
ikke genkendt. En af USB-enhederne, der er tilsluttet denne computer,
fungerer ikke korrekt, og genkendes ikke af windows. Klik på denne
meddelelse for at få hjælp til at løse problemet" Når jeg så klikker der,
kommer der bare en boks hvor der står hvilken enhed der ikke virker, ikke
noget jeg kan bruge til noget. Det skal lige siges at jeg bruger min
kortlæser jævnligt med et andet compactflash kort, bare et andet mærke. I
enhedhåndtering står der, at der ikke er installeret nogen driver til
USB-enheden. Skal der installeres en anden driver bare fordi man sætter et
andet mærker kort i? Nogen der kan hjælpe?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk