MS Windows
briani 27239
Værktøjs linie i IE er reduceret til en li~
Fra : Wentzel

Dato : 22-04-05 11:22

Normalt plejer der at være 2 linier, hvor der på den nederste er adresse og
google.

Låser man den op kan den ene linie kun trækkes bredere.

Hvordan får jeg den anden linie frem igen ?

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-04-05 12:07

Hej Wentzel, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Normalt plejer der at være 2 linier
> Hvordan får jeg den anden linie frem igen ?

Har du prøvet at højreklikke på et tomt område på den, vælge "Tilpas"
og bruge rullepanerne nederst i den boks, der kommer frem?

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Wentzel

Dato : 22-04-05 12:47

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at højreklikke på et tomt område på den, vælge "Tilpas"
> og bruge rullepanerne nederst i den boks, der kommer frem?
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi

Ja, den presser det hele sammen på en linie i stedet for to, som normalt.

Ulrik

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-04-05 18:15

> Ja, den presser det hele sammen på en linie i stedet for to, som
> normalt.

Det er svært at visualisere, hvad du præcis mener. Men hvis det så er
adresselinjen og værkstøjslinjen, der står på samme side, kan du trække
adresselinjen _vandret_ helt ud i siden og "væk".
Den går ikke væk, den dukker blot op under værktøjslinjen (i en "linje"
for sig, altså defaultopsætningen så at sige).

Hvis det heller ikke er dét, så prøv evt. at tage et screenshot og smid
det op på din hjemmeside. Det gør det lidt nemmere at se, hvordan det
faktisk ser ud.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-04-05 18:16

Hej Rudi Stegen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Men hvis det så er adresselinjen og værkstøjslinjen, der står på
> samme side
^
"linje", skulle der selvfølgelig have stået

--
Hygge fra Århus - Rudi