MS Windows
briani 27239
Markering virker ikke???
Fra : Mr. Mox

Dato : 22-04-05 10:56

Pludselig kan jeg ikke markere flere filer ad gangen med enten "Control"
eller "Shift"

Er det noget virus eller hvor skal man lede efter fejlen??

Med venlig Hilsen Woody

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-04-05 12:24

Hej Mr. Mox, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Pludselig kan jeg ikke markere flere filer ad gangen med enten
> "Control" eller "Shift"

Jeg ved ikke, hvad det kan skyldes. Men du har vel prøvet simpelthen at
genstarte og se, om det er nok?

Hvis du har (og det intet hjælper, selvfølgelig), kender nogen måske en
løsning, blot der kommer lidt ekstra oplysninger mht. "pludselig".
Er sket uden du har installeret/afinstalleret noget, kørt noget
specielt, som du ikke har kørt hundredvis af gange før etc. etc.?

Kommer ingen med bedre ideer senere, kan du altid prøve at gendanne dit
system til før, du opdagede fejlen. Dog helst uden du mellem datoen for
gendannelsespunktet og nu har installeret/afinstalleret noget.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-04-05 17:04

"Mr. Mox" <mbx04941@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> Pludselig kan jeg ikke markere flere filer ad gangen med enten "Control"
> eller "Shift"
>
> Er det noget virus eller hvor skal man lede efter fejlen??
>
> Med venlig Hilsen Woody

Hej.

Hvad sker der hvis du holder venstre museknap nede op trækker en markering
rundt om de filer du vil markere (der skulle gerne komme en firkant, du kan
trække rundt)..kan du så?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk