MS Windows
briani 27239
Fejlmedd. i MSN7...
Fra : Ukendt

Dato : 22-04-05 07:58

Jeg får denne meddelelse hver gang jeg logge på MSN7 (Ikke før med 6.2)

" Du blev logget af .NET Messenger Service, fordi du loggede på et andet
sted." - hvilket jeg ikke har gjort. Jeg er ikke logget på .Net andet
steds?!?

Er der andre, som har oplevet dette - eller som kan finde mig en løsning?

kh. John

P.S. Har osse postet dette i software.instant-messaging, men uden held.

Fra : Fynbo

Dato : 22-04-05 08:48

Gætter på du kører XP og ikke har fjernet
Windows Messenger...
Luk alle versioner af Messenger og sæt denne linie in i Start--> Kør :

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Skal stå på een linie...Klik OK....Genstart PC'en....

Så skulle det virke igen

Fynbo