MS Windows
briani 27239
Ingen mulighed for standby, hibernate elle~
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 21-04-05 22:53

Hej

OS: Windows XP prof SP2

Jeg har ingen mulighed for at sætte mig Windows XP i standby eller dvale.
Kontrolpanel -> Strømstyrring indeholder intet om disse :(. Er det muligt at
få adgang til standby-funktionaliteten uden en gensinstallering af XP?
(Under kontrolpanel -> System er maskinen genkendt som en ACPI maskine).

Nogen hjælp at hente?

Mvh
Mandal

Fra : Repzak

Dato : 21-04-05 23:20

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@FJERNDETTEedb.dk> wrote in message
> [...]
> få adgang til standby-funktionaliteten uden en gensinstallering af XP?
> (Under kontrolpanel -> System er maskinen genkendt som en ACPI maskine).

Hvis du har deamon tool installeret blokere det for at alcolisere hdd plads
til de filer den skal bruge...

afisntaller det og se om du ikke kan gøre noget så... kan ikke helt huske
hvad løsningen er men deamon tool har lavet en note på det

Kasper