MS Windows
briani 27239
win2000 genstart
Fra : Steen

Dato : 21-04-05 20:39

Når jeg lukker min PC på normal vis, genstarter den bare.

Herefter logger jeg på som normalt, men når windows starter op med
velkomstlyd og det hele, kommer den ikke længere end til at loade
skrivebordsikoner, som ikke kommer frem.

Det virker som om at den ikke kan finde mine drev.

Den er ikke på noget domaine eller andet netværk, men kun koblet på en
router.

Er der nogle som har et bud på hvad der kan væer galt.

Jeg ser frem til at høre fra dig/jer.

Mvh
Steen

Fra : Peter

Dato : 22-04-05 00:19

"Steen" <steenalexandersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> router.
>
> Er der nogle som har et bud på hvad der kan væer galt.

Hvis du bruger et Logitech Tastatur eller mus, så skift til drivere nyere en
ver 5.0

Peter B

Fra : Steen

Dato : 24-04-05 00:07

> Hvis du bruger et Logitech Tastatur eller mus, så skift til drivere nyere
en
> ver 5.0
>
> Peter B

Tak for svaret.