MS Windows
briani 27239
Hente sp2 ??
Fra : John T.

Dato : 21-04-05 09:42

Hej !
En ven af mig har en meget langsom net-forbindelse (telefon)
Han har ikke sp2, så jeg ville gerne hente den og brænde den
og så installere den hos ham.
Men på de sider jeg finder sp2, vil den installere
og det skal den jo ikke, den skal blot gemmes !
Hvor gør jeg det ??
Hilsen John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-04-05 09:45

John T. skrev:
> Hvor gør jeg det ??

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
og husk at vælg at gemme når du henter

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Gunnar

Dato : 21-04-05 09:53

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> og så installere den hos ham.
> Men på de sider jeg finder sp2, vil den installere
> og det skal den jo ikke, den skal blot gemmes !

Du kan få den tilsendt fra Microsoft helt gratis
det er meget det bedste. Den findes også på nogle reklame CD
Komputer for alle havde den for nogle få gange siden.
Gunnar

Fra : John T.

Dato : 21-04-05 09:48

> [...]
> og så installere den hos ham.
> Men på de sider jeg finder sp2, vil den installere
> og det skal den jo ikke, den skal blot gemmes !

Har fundet siden, undskyld ulejligheden !!!
John