MS Windows
briani 27239
Splitte Stifinder op i to vinduer?
Fra : Dennis Rasmussen

Dato : 20-04-05 19:58

Kan man ikke i XP splitte Stifinder op i to
vinduer - således at du har "to stifindere"
i eet vindue?

Det er jo nemmest såfremt man skal overføre en
del filer fra nederst i en laaang menustruktur over
til en mappe øverst...

Mener tidligere der på højreklik kunne vælges "split horsontalt
eller vertikalt2??

Dennis Rasmussen

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-04-05 20:11

Dennis Rasmussen wrote:
> Kan man ikke i XP splitte Stifinder op i to
> vinduer - således at du har "to stifindere"
> i eet vindue?

Man kan med:
http://netez.com/2xExplorer/index.html

Eller bedre:
http://www.ghisler.com/

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard

Fra : Lars

Dato : 20-04-05 20:21

In article <4266a5c0$0$79465$14726298@news.sunsite.dk>, news@dernice.dk says...
> Kan man ikke i XP splitte Stifinder op i to
> vinduer - således at du har "to stifindere"
> i eet vindue?

Total Commander som er et sublimt filhåndterings værktøj, er bygget op på denne måde. Vedr
funktionalitet TC vs Stifinder er det som at sammenligne en Porshe vs et løbehjul.

Du kan hente en gratis trial af programmet her:
http://www.ghisler.com/

--
Best regards

Lars

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-04-05 20:35

Lars skrev:
> Du kan hente en gratis trial af programmet her:

Er der også trial der koster noget ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-05 21:10

Lars skrev:

>Subject: Re: Splitte Stifinder op i to vinduer? -- Total Commander --

Det er en dårlig ide, at ændre subject i en tråd, når det ikke
ændres, men er et svar på det, der bleiver spurgt om.
--
Knud

Fra : Hans Greve

Dato : 20-04-05 23:10

"Dennis Rasmussen" <news@dernice.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til en mappe øverst...
>
> Mener tidligere der på højreklik kunne vælges "split horsontalt
Jo man kan. Åbn 2 Explorer, vælg delt lodret/vandret på proceslinien.

mvh.
Hans

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-04-05 23:50

Dennis Rasmussen wrote:

> Kan man ikke i XP splitte Stifinder op i to
> vinduer - således at du har "to stifindere"
> i eet vindue?

Jeg bruger et program der hedder Folder Box
som kører under sitfinderen. Programmet er gratis.
http://www.baxbex.com/products.html

Man skal scrolle et stykke ned på siden for at finde
programmet.

mvh
Henning

Fra : G B

Dato : 21-04-05 00:14

"Henning Præstegaard" <onkelhenning@not.valid> skrev i meddelelsen

> http://www.baxbex.com/products.html

Fuldt af spyware.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 21-04-05 23:50

G B wrote:

> Fuldt af spyware.

Realy? Jeg scanner jævnligt med tre forskellige
antispyware programmer og der er ikke meldt
om noget. Så jeg vil gerne have en tilbage melding
om hvad det er for noget spyware eller om min
antispyware programmer er noget bras.

mvh
Henning

Fra : hcma

Dato : 21-04-05 11:10

> [...]
> til en mappe øverst...
>
> Mener tidligere der på højreklik kunne vælges "split horsontalt

Sagtens:
Hold Windowstasten nede og tryk E -> hop så op i menulinjen og tryk på
mappeikonet.
m v h
HC

Fra : preben nielsen

Dato : 21-04-05 16:07

> [...]
> til en mappe øverst...
>
> Mener tidligere der på højreklik kunne vælges "split horsontalt

Sæt to Stifindere ved siden af hinanden ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 21-04-05 18:36

Desværre ikke...

Mvh. Flemming Nielsen

Fra : Gunnar

Dato : 23-04-05 08:07

"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i en meddelelse

> Desværre ikke...
>
> Mvh. Flemming Nielsen

Selvfølgelig kan man det, brug et højreklik på proceslinien, og vælg delt
lodret / eller vandret
Gunnar

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 23-04-05 21:18

"Gunnar" <g.grooss@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> "Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig kan man det, brug et højreklik på proceslinien, og vælg delt
> lodret / eller vandret
> Gunnar

Så er det 2 vinduer der er delt. Spørgsmålet lyder om man kan vise 2
stifinder i ét vindue... ligesom den gamle filhåndtering.

Mvh. Flemming Nielsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 22-04-05 16:53

> [...]

> i eet vindue?
> Det er jo nemmest såfremt man skal overføre en
> del filer fra nederst i en laaang menustruktur over

Prøv at hente dette program, Total Commander. Det er et af de mest suveræne
filprogrammer, og så kan det alt. Det er endda på dansk...

www.ghisler.com

Det er shareware, med det fungere 100%, der er bare en "nag-screen" hvor man
skal klikke på en knap.

Claus
--
Sælges: Yamaha SW1000XG
Yamaha high-end lydkort med indbyggede midilyde