MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
flere ting lukker ned ved 1 klik med mus
Fra : Howard

Dato : 20-04-05 10:36

Hvis jeg har flere vinduer åbne og jeg lukker et ved at klikke på X i
hjørnet, så lukker flere af de andre vinduer som jeg også har åbnet.

Når jeg læser mails og klikker på en mail for at læse den i outlook, så
åbner den mailen i et nyt vindue.
Jeg er ved at blive sindsyg over det, hvad kan det være, det er noget som
kommet af sig selv for nyligt, en virus?

Carsten

Fra : MuLLe

Dato : 20-04-05 22:53

"Howard" wrote ..
> [...]
> Jeg er ved at blive sindsyg over det, hvad kan det være, det er noget som
> kommet af sig selv for nyligt, en virus?

Det er sikkert "bare" din mus der dobbelt klikker.
Prøv at sæt hastigheden ned på den.

MvH MuLLe

Fra : *Howard*

Dato : 21-04-05 08:55

"MuLLe" <deterbareos@mail.mine_bukser.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Howard" wrote ..

> Det er sikkert "bare" din mus der dobbelt klikker.
> Prøv at sæt hastigheden ned på den.

Har prøvet, det virker også bare som den dobbelt klikker, men det er sjov at
det er noget som bare er kommet fra den ene dag til den anden.
Vil prøve at sætte hastigheden mere ned.

Carsten

Fra : Pita

Dato : 24-04-05 11:16

"*Howard*" <newsgrupe(FJERN)@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Har prøvet, det virker også bare som den dobbelt klikker, men det er sjov
> at det er noget som bare er kommet fra den ene dag til den anden.
> Vil prøve at sætte hastigheden mere ned.

Kan jo være musen er defekt, prøv med en anden mus.

--
Pita