MS Windows
briani 27239
Hvilken gruppe ?
Fra : John T.

Dato : 19-04-05 15:42

Har ledt forgæves efter en gruppe vedr. printere,
"All In One" jeg søger en skive (install.) til en HP psc 750,
er der nogen her i gruppen der kører med den ?
Tak, John

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 19-04-05 15:46

"John T." <kispus@despammed.com> skrev i en meddelelse
> Har ledt forgæves efter en gruppe vedr. printere,
> "All In One" jeg søger en skive (install.) til en HP psc 750,
> er der nogen her i gruppen der kører med den ?
> Tak, John

Hvad siger HP'S hjemmeside??
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : John T.

Dato : 19-04-05 15:57

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev i en meddelelse

> Hvad siger HP'S hjemmeside??
> --
> Med Venlig Hilsen
> Paul Østerby Sørensen
> paul(at)sorensen.as

Jeg har besøgt mange sider gennem Google, men det er
blæk de vil sælge, måske har jeg været uheldig og overset
noget.
Jeg har installeret driver fra nettet og kan også køre programmet
fra pc,en
men når jeg vil bruge knapperne på HP,en
så sker der ikke noget, der burde komme en menu frem på skærmen,
så jeg tror at pc,en mangler noget information og det tror jeg ligger
på cd,en
Kører XP med integreret SP 2
John

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 19-04-05 18:11

> [...]
> så sker der ikke noget, der burde komme en menu frem på skærmen,
> så jeg tror at pc,en mangler noget information og det tror jeg ligger

Det jeg prøvede at sige til dig var prøv at se om HP ved noget
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?dlc=da&lc=en&product=57769&lang=da&cc=dk&os=228
hvis linket ikke er knækket så prøv at klikke på det driver godt 60MB
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : John T.

Dato : 19-04-05 20:07

> [...]
> Paul Østerby Sørensen
> paul(at)sorensen.as
>
>Som jeg forsøgte at fortælle, så HAR jeg hentet fra denne side (60 MB)
og jeg kan godt køre print; scanner nu, fra pc,en
men jeg vil gerne kunne bruge knapperne på Hp.
Så jeg håber at få fat i en Cd .
John

Fra : afm

Dato : 20-04-05 18:07

Prøv at kontakte HP support, de er faktisk enormt hjælpsomme.
AFM

Fra : John T.

Dato : 20-04-05 18:36

"afm" <djunFJERN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at kontakte HP support, de er faktisk enormt hjælpsomme.
> AFM

Det har jeg gjort via deres side i dag, så jeg håber.....!
John