MS Windows
briani 27239
Hvordan er det nu jeg laver en batch fil ?
Fra : Henning Lund

Dato : 18-04-05 16:57

Jeg har brug for at starte et program (Agent) med en lavere prioritet
end normal, hvordan er det nu det skal laves?
Jeg har nu prøvet dette: start /low E:\Programmer\free
agent\Agent\agent.exe men det kan jeg ikke starte Agent med, der kommer
en besked om at free ikke kan findes og stien hvor min Agent ligger er
sådan her: E:\Programmer\free agent\Agent\agent.exe hvad har jeg
gjort galt?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : Henrik Sahl

Dato : 18-04-05 17:17

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> wrote in message
> [...]
> besked om at free ikke kan findes og stien hvor min Agent ligger er sådan
> her: E:\Programmer\free agent\Agent\agent.exe hvad har jeg gjort galt?

Du skal nok sætte stien i "" eller bruge ~ til at gøre \free agent\ til et
ord.

Mvh
Henrik

Fra : Henning Lund

Dato : 18-04-05 17:30

Henrik Sahl skrev:

> Du skal nok sætte stien i "" eller bruge ~ til at gøre \free agent\
> til et ord.

Bingo jeg takker mange gange.

Fra : Henning Lund

Dato : 18-04-05 18:43

> start /low E:\Programmer\free osv. osv

Jeg kan se at der er en indstilling under Windows jobliste som hedder
"under normal" kan jeg få batch filen til dette også i stedet for L som
står for "lav" ?

Fra : Henrik Sahl

Dato : 18-04-05 19:06

> Jeg kan se at der er en indstilling under Windows jobliste som hedder
> "under normal" kan jeg få batch filen til dette også i stedet for L som
> står for "lav" ?

start /BELOWNORMAL

Mvh
Henrik