MS Windows
briani 27239
min værktøjs linie er forsvundet i IE, hvo~
Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 16:46

min værktøjs linie er forsvundet i IE, hvordan for jeg den tilbage

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-04-05 18:06

Hej Futte, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> min værktøjs linie er forsvundet i IE, hvordan for jeg den tilbage

Prøv at højreblikke i et tomt område oppe ved menuen (dvs. til højre
for menupunkterne) og se, om der mangler flueben ved "Vis
standardknapper" eller noget i den stil.

Hvis der gør så sæt et

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-05 20:27

Kan jeg ikke det hele er væk der er kun den blå bjælke tilbage

Fra : Pico

Dato : 18-04-05 23:06

Futte wrote:
> Kan jeg ikke det hele er væk der er kun den blå bjælke tilbage

Prøv at holde ALT nede og tryk på v, det burde bringe "Vis" menuen frem
så du kan hakke af hvor det er nødvendigt.
Pico

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 13:56

Nix det virker ikke