MS Windows
briani 27239
Spyware og orme i Windows.
Fra : Ricko.

Dato : 18-04-05 06:20

Xoftspy. 4.12
Hej, dette er måske nok ikke den rigtige gruppe , men eftersom der tit er
problemer med spyware i Windows så vil jeg lige nævne dette program som jeg
nu har haft afprøvet på min forsøgs maskine i nogle dage , jeg har med vilje
lagt div. lort ind i win xp og så prøvet div. programmer til at rydde op
igen , og dette er et virkeligt godt program til det , håber det kan hjælpe
nogle af jer derude af med div. problemer i pc.
link: www.paretologic.com/products.aspx

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-04-05 09:26

Den 18-04-05 07.20 skrev Ricko. følgende:
> Xoftspy. 4.12

Man skal generelt afholde sig fra anti-spywareprogrammer, som ikke kan
rydde op, før man betaler. Langt de fleste af dem er fupprogrammer.

Umiddelbart ser det dog ikke ud som om, Xsoftspy hører til
fupprogrammerne, det finder i hvert fald ikke spyware på min computer -
fupprogrammerne finder gerne spyware, der ikke er der.

Vil man prøve et anti-spywareprogram, som koster penge, vil jeg dog
hellere anbefale Spy Sweeper (http://www.webroot.com). Det er både godt,
nemt at bruge, og så kan det også rense for spyware i prøveversionen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.

Fra : Ricko.

Dato : 18-04-05 13:13

> [...]
> hellere anbefale Spy Sweeper (http://www.webroot.com). Det er både godt,
> nemt at bruge, og så kan det også rense for spyware i prøveversionen.
Det er netop derfor jeg syntes at det prog. som jeg henviser til er godt ,
det virker også i prøve perioden , det som du henviser til er også godt ,
men prøv at finde nogle orme og et par brovser hijackers , og se forskellen
på dem , jeg vil ikke anbefale at gøre det hvis du ikke har en
forsøgsmaskine at prøve på , men det jeg mente med programmet virker efter
hensigten som det lover , det kan jeg godt stå inde for , men om der så
fremover kommer et eller andet den ikke kan klare er jo noget vi ikke kan
vide noget om , men sådan er det jo med alle de programmer som vi bruger ,
vil lige sige at jeg bruger nu den fulde version, og den virker bare lige så
godt som de siger.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-04-05 13:45

Den 18-04-05 14.12 skrev Ricko. følgende:

> Det er netop derfor jeg syntes at det prog. som jeg henviser til er godt ,
> det virker også i prøve perioden

Ja, man kan scanne med det. Jeg fik i hvert fald ikke lov til at rydde
op med det uden at indtaste en registreringskode.

> vil lige sige at jeg bruger nu den fulde version, og den virker bare lige så
> godt som de siger.

Fint nok, men ovenstående forretningsmetode med gratis scanning og
betaling for at rydde op benyttes hovedsagelig af fupfirmaerne. Og man
bør holde sig fra den slags tilbud.

Hvis firmaet er reelt, bør det ændre praksis for netop ikke at blive
slået i hartkorn med fupfirmaerne.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup.

Fra : Ricko.

Dato : 18-04-05 13:51

> [...]
> holde sig fra den slags tilbud.
>
> Hvis firmaet er reelt, bør det ændre praksis for netop ikke at blive slået

Det har du helt ret i , men da jeg ikke er helt stiv i det med at skrive på
engelsk kunne du jo sende dem en mail med vores mening.

Fra : Ricko.

Dato : 18-04-05 14:24

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil lige sige at jeg bruger nu den fulde version, og den virker bare lige
Vil da også lige sige at det var da jeg så denne liste over hvad programmet
kunne at jeg besluttede at prøve det .
link: news:53200$4263aa71$3e3d87b8$3797@nf4.news-service.com