MS Windows
briani 27239
Hjælp til Azureus ang. mappen Content.IE5
Fra : Boie

Dato : 17-04-05 11:13

Når jeg tager filer ned med Azureus kommer der en fejlmeddelelse at den ikke
kan finde følgende mappe
" Windows kan ikke finde C:\Documents an setting\mit navn\lokale
indstillinger\Temporary Internet files\Content.IE5\ " jeg har kikket efter
og jeg har ikke Content.IE5 og jeg har muligvis slettet den engang da jeg
slettede alle temporary files, man kan umiddelbart ikke lave en ny mappe,
har også prøvet at gennem tilføj og fjern, at fjerne explorer og derefter
insalleret den igen men det hjalp ikke, har også prøvet at køre SP 2 oveni
men det hjalp heller ikke, er der nogen der kan give mig nogen råd omkring
dette vil jeg være taknemlig.

Mvh. Boie www.boie.dk

Fra : Pico

Dato : 17-04-05 23:04

Boie wrote:
> [...]
> har også prøvet at køre SP 2 oveni men det hjalp heller ikke, er der
> nogen der kan give mig nogen råd omkring dette vil jeg være taknemlig.

Prøv at læs News:Xns963BDE6319C09RudiStegen@postednews.klen.dk

Pico