MS Windows
briani 27239
Når jeg lukker Pc´eren ned - afslut
Fra : Morten

Dato : 16-04-05 21:13

Er der nogen der ved, hvad det er ???

Jeg frygter lidt det er en virus, men jeg kan ikke finde ud af, hvad det er.

Er der nogen der kan hjælpe ?

vh. Morten

Fra : Peter

Dato : 16-04-05 21:39

"Morten" <gitmo@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved, hvad det er ???
>
> Jeg frygter lidt det er en virus, men jeg kan ikke finde ud af, hvad det
> [...]

Er du sikker på, at det er stavet rigtigt, for Goggle kender intet til sådan
en fil?

Peter B

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-04-05 21:47

> [...]
> Er der nogen der ved, hvad det er ???
>
> Jeg frygter lidt det er en virus, men jeg kan ikke finde ud af, hvad det

Det er et ukendt filnavn, hvilket så tyder på, at det er et tilfældigt
genereret filnavn. Dernæst er et på 8 bogstaver og hedder noget med 32. Alt
peger altså på, at det er en virus, som du har fået.
Prøv at starte i fejlsikret tilstand og find filen og slet den.
Dernæst bør du få virusscannet dit system, da der er stor sandsynlighed for,
at du har flere virus end den omtalte. De kommer sjældent alene. Dernæst er
der en ret stor risiko for, at du har en fil liggende, som ved genstart vil
generere en ny virusfil.

Kurt

Fra : Kim Schroeder

Dato : 17-04-05 03:19

"Morten" <gitmo@privat.dk> skrev i en meddelelse news:6854a687.0504161212.3613ea00@posting.google.com...
> Er der nogen der ved, hvad det er ???

Prøv her:
http://www.webuser.co.uk/cgi-bin/forums/postlist.pl?Cat=&Board=hijackthis

Læs først: "Read this before posting".
Opret dig som bruger (klik lidt rundt - det er til at finde).

Følg opskriften og post din log hvis nødvendigt - superflinke fyre i den gruppe
- hvis du har uønskede programmer kørende skal de nok finde dem.

Jeg fik fornyligt en vens pc renset for et hav af orme, trojaner mv. via deres hjælp.

Kim
PS Jeg er senere blevet bekendt med, at der findes et tilsvarende dansk site:
http://www.spywarefri.dk/forum/
i fald engelsk ikke er det foretrukne.
Jeg har dog ingen erfaringer med dette sted - men konceptet ser ud til at være det samme.