MS Windows
briani 27239
Log i windows 2000
Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-04-05 14:21

Hej eksperter..

Er der en log i windows 2000, som logger forskellige begivenheder, og hvor
ligger den samt hvad hedder den?Min w2k server genstartede pludselig ganske
umotiveret mens jeg sov til middag, og jeg kan ikke i mail eller webloggen
se nogen unormal aktivitet.

Ingen af min serverprogrammer burde kunne genstarte windows, så vidt jeg
ved, og jeg tvivler på, at det var klumper i strømmen.

Claus
--
Ting til salg!
Lidt af hvert!

Fra : G B

Dato : 16-04-05 14:47

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i meddelelsen

> Er der en log i windows 2000, som logger forskellige begivenheder, og

Fra Windows Help (F1, you know):

Using Event Viewer
Event Viewer maintains logs about program, security, and system events on
your computer. You can use Event Viewer to view and manage the event
logs, gather information about hardware and software problems, and
monitor Windows 2000 security events.

Open Event Viewer.
Notes
To open Event Viewer, click Start, point to Settings, and then click
Control Panel. Double-click Administrative Tools, and then double-click
Event Viewer.
For information about using Event Viewer, click the Action menu in Event
Viewer, and then click Help.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-04-05 15:11

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev

> For information about using Event Viewer, click the Action menu in Event
> Viewer, and then click Help.

Det var søreme smart, tak for det!

Der står bare intet, så det kan vel kun skyldes strømmen...

Claus
--
Ting til salg!
Lidt af hvert!

Fra : G B

Dato : 16-04-05 15:46

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i meddelelsen news:42611c55$0
$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Der står bare intet, så det kan vel kun skyldes strømmen...

Hmmm...? Muhligvis.