MS Windows
briani 27239
Windows Update fucker pc op !!
Fra : FedeDorit

Dato : 15-04-05 12:46

Hejsa.

Jeg har lige updated windows for 2.gang med det resultat at hver gang det
skulle boote windows (blåt "Velkommen" skærmbillede),genstartede den.

Der er nogen af de nyeste updates der er problem med.Jeg ved desværre ikke
hvilken.
Jeg vil se om jeg kan tage dem en efter en når jeg får tid så jeg kan
lokalisere fejlen.
Jeg kan heller ikke starte op i Fejlsikret tilstand.

Jeg har fået en blå skærm frem hvor der står:

"STOP: c0000221 (forkert kontrolsum for afbildningen)
Afbildningen user32.dll er muligvis defekt.
Headerens kontrolsum passer ikke med den beregnede kontrolsum"

Nogen der har et bud hvad der er galt??

Jeg kører med XP Pro SP2 og har tidligere ikke haft problemer med Windows
Update.

Reset af systemet:
XP2600+ FSB333
Abit NF7-S rev.2
2*512 mb PC3200 Samsung ram
Seagate Barracuda 7200.7 120 gb ATA100 HD
GF4Ti4200
Nvidia driver ForceWare 71.84
Nvidia chipset drivere v5.10
DX9.0c

Fra : G B

Dato : 15-04-05 16:34

"FedeDorit" <123@123.dk> skrev i meddelelsen

> Nogen der har et bud hvad der er galt??

Virus eller malware? Der er nogle af dem, som forhindrer Windows og
antivirusprogrammer i at opdatere.

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen