MS Windows
briani 27239
kan skraldespanden genoprettes?
Fra : Kim2000

Dato : 15-04-05 09:09

Jeg har et problem, jeg ryddede op i nat på computeren (windowsxp), jeg
smed en række ting ud, men i farten røg også 30 billeder til en opgave.

Er det muligt at genoprette disse billeder (kan noget filenavnene),
ellers skal jeg til at bruge tid på både af finde dem og dels at skanne
en del A3 sider ind igen.

mvh
Kim

Fra : G B

Dato : 15-04-05 16:37

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i meddelelsen news:hEK7e.1908
$dq1.532@news.get2net.dk:

> [...]
> Er det muligt at genoprette disse billeder (kan noget filenavnene),
> ellers skal jeg til at bruge tid på både af finde dem og dels at skanne

HAR du allerede tømt papirkurven? Hvis ikke, er der en "fortryd slet"-
funktion. Har du derimod tømt den, må du nok i gang med scanneren...

--
Rigtige mænd tager aldrig backup - men de græder tit...
Med venlig hilsen

Fra : Kim2000

Dato : 15-04-05 20:07

> HAR du allerede tømt papirkurven? Hvis ikke, er der en "fortryd slet"-
> funktion. Har du derimod tømt den, må du nok i gang med scanneren...

Jeps den blev tømt med det samme, først bagefter opdagede jeg at den
forkerte mappe var røget med - og det er lidt surt

Mvh
Kim

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 15-04-05 23:13

http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Kim2000

Dato : 18-04-05 14:03

"Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.pcinspector.de/file_recovery/UK/welcome.htm

Tak for linket, jeg fandt et program, der kunne redde filerne, men da
det mildst talt tager sin tid droppede jeg det, da den efter 24 timer
havde kigget på 12% af harddisken (på 150 GB), det var simpelthen
hurtigere at skannet skidtet ind igen. Læresætningen er dog at jeg nu
har slået bekræftigelse ved sletning til, så fremtidige fejl kan undgås.

mvh
Kim

Fra : emj

Dato : 15-04-05 23:16

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev::

>Jeps den blev tømt med det samme, først bagefter opdagede jeg at den
>forkerte mappe var røget med - og det er lidt surt

Har du prøvet systemgendannelsen?

Hilsen emj

Fra : Kim2000

Dato : 18-04-05 14:01

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet systemgendannelsen?

Ja, men den gendanner netop ikke filer (doks, jpeg etc). Det var jeg
rimelig sikker på, og det blev jeg bekræftet i.

mvh
Kim