MS Windows
briani 27239
Program prioriteringer under XP opstart...
Fra : Flemming Hansen

Dato : 13-04-05 18:15

Hej,

Jeg har installeret nogle servere (http,php, mysql) og nogle programmer der
afhængige af disse server programmer. Mit problem er bare rækkefølgen under
xp opstart. Hvis ikke server programmerne starter først, får jeg enten
fejlmeddelelser eller hænger programmerne, eller de virker ikke ordentligt.
Kan man på en eller anden måde bestemme rækkefølgen under opstart? Starter
service programmer med alfabetisk rækkefølge?

MVH
Flemming