MS Windows
briani 27239
sikre mod pilfingre
Fra : Hans Ressel

Dato : 09-04-05 23:26

Kære Alle

Kan nogen måske hjælpe? jeg vil sikre en computer mog pilfingre med widows
xp på.

Jeg vil gerne fjerne alle de genveje som ligger under start og som kan
bruges til at komme ind i systemet på.

Er der nogen der har nogen gode tips det er under gæste kontoen.

med venlig hilsen

Hansi

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 10-04-05 00:00

Hans Ressel wrote:

> [...]
> xp på.
>
> Jeg vil gerne fjerne alle de genveje som ligger under start og som kan

Start -> Kør -> gpedit.msc . Det kan være, at User Configuration \
Administrative Templates \ Start Menu and Taskbar er mest relevant i dit
tilfælde.

- M

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-04-05 07:51

In news:42585e26$0$79458$14726298@news.sunsite.dk,
Mickel Hedemand <mickel@FISK.DETTE.VÆKset.auc.dk> wrote:

> Start -> Kør -> gpedit.msc . Det kan være, at User Configuration \
> Administrative Templates \ Start Menu and Taskbar er mest relevant i
> dit tilfælde.

SVJV er gpedit kun med i Pro udgaven? Med andre ord, de stakler der har
home udgaven, de har et problem, er det korrekt opfattet?
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 10-04-05 12:58

Petersen_Michael wrote:
> SVJV er gpedit kun med i Pro udgaven? Med andre ord, de stakler der
> har home udgaven, de har et problem, er det korrekt opfattet?

De kan da bare købe en opgradering

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : jda^fx

Dato : 10-04-05 13:12

On Sun, 10 Apr 2005 08:51:04 +0200, Petersen_Michael wrote:

> SVJV er gpedit kun med i Pro udgaven? Med andre ord, de stakler der har
> home udgaven, de har et problem, er det korrekt opfattet?

Ja. Ingen gpedit, kun logge ind som admin i safe mode, kan ikke komme ind
på et domæne, meget begrænset fildeling og rettigheds styring og vist en
del mere som jeg ikke lige kan komme i tanke om.
--
jda^fx