MS Windows
briani 27239
64-bit
Fra : Karen & Bjarne

Dato : 09-04-05 18:31

Jeg overvejer at opgradere til 64-bit - AMD - er der ting jeg bør være OBS
på?
Understøtter Windows XP - 64 bit?

mvh
Bjarne

Fra : Jacob

Dato : 09-04-05 19:33

Hej

Hvis du bare overvejer at opgradere hardware, og stadig køre Win XP som vi
kender den idag.. så er der ikke så meget at være OBS på.. det kører bare..
Det sjove kommer først når man vælger at ville installere Win XP 64bit, så
kommer tingene med drivere osv.

Jeg kører iøvrigt selv med en AMD64bit på Windows XP pro med service pack
2.. ingen problemer :)

Hilsen Jacob

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 09-04-05 21:42

> Jeg overvejer at opgradere til 64-bit - AMD - er der ting jeg bør være OBS
> på?

Som Jacob skriver: Skidtet kører bare.

> Understøtter Windows XP - 64 bit?

Nej, WinXP kører kun 32 bit, men den kører fint på AMD's 64 bit-processorer,
hvis det var det, du mente...

- Mickel, der selv sidder med WinXP Pro på en AMD Athlon 64 3000+