MS Windows
briani 27239
WP og workgroup
Fra : Basil

Dato : 09-04-05 11:42

Hej.
Jeg kapitulerer overfor XP.
Hvor finder jeg indstillingen til navn på arbejdsgruppe (altså
netværksgruppenavn) på en XP Pro DK ?
Kai

Fra : Basil

Dato : 09-04-05 11:46

Basil wrote:
> Hej.
> Jeg kapitulerer overfor XP.
> Hvor finder jeg indstillingen til navn på arbejdsgruppe (altså
> netværksgruppenavn) på en XP Pro DK ?
> Kai

Flot stavefejl af mig.
Der skulle stå XP i overskriften.
Kai

Fra : Gunnar007

Dato : 09-04-05 12:05

"Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]

Umiddelbart kan jeg gøre sådan her i min xp

Højreklik på denne computer, egenskaber, faneblad computernavn, klik på
knappen skift.
Her kna du skifte navn på pc, og hvilken arbjedsgruppe den skal tilhøre

Håber det hjalp

Hilsen G

Fra : Ukendt

Dato : 09-04-05 12:10

On Sat, 9 Apr 2005 12:45:46 +0200 skrev "Basil" <Kunta@starmail.spam.co.za> .

>Flot stavefejl af mig.
>Der skulle stå XP i overskriften.
>Kai

Kontrolpanel > System > Faneblad computernavn. Du skal klikke på knappen 'Skift'
og der angive din arbejdsgruppes navn. Husk at computernavn og arbejdsgruppenavn
ikke kan være ens.

VH Martin Østerberg

Fra : Basil

Dato : 09-04-05 14:40

Martin Østerberg wrote:
> [...]
>
> Kontrolpanel > System > Faneblad computernavn. Du skal klikke på knappen
> 'Skift' og der angive din arbejdsgruppes navn. Husk at computernavn og

Tak for det, det hjalp.
Kai

Fra : jda^fx

Dato : 09-04-05 12:07

On Sat, 9 Apr 2005 12:42:23 +0200, Basil wrote:

> Hej.
> Jeg kapitulerer overfor XP.
> Hvor finder jeg indstillingen til navn på arbejdsgruppe (altså
> netværksgruppenavn) på en XP Pro DK ?
> Kai

Højreklikke på 'Denne computer' -> egenskaber -> computernavn
--
jda^fx

Fra : Hansen

Dato : 09-04-05 13:48