MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
win xp på kontormaskine
Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 08-04-05 09:52

hejsa,

Hvordan vil en win XP opføre sig, hvis den ryger på en lidt ældre f.eks. 400
mhz maskine? Bør jeg gå efter en ældre officepakke eller kommer det ud på
et?

Kun til kontorbrug ...

ras

Fra : emj

Dato : 08-04-05 10:25

"Rasmus Carlsen" <rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> skrev::

> [...]
>mhz maskine? Bør jeg gå efter en ældre officepakke eller kommer det ud på

Du skal have 256 MB RAM i den, og så vil den sagtens kunne køre
almindlige kontoropgaver med Word og Excel

Hilsen emj

Fra : Calle.

Dato : 08-04-05 10:11

Rasmus Carlsen wrote:
> hejsa,
>
> Hvordan vil en win XP opføre sig, hvis den ryger på en lidt ældre
> f.eks. 400 mhz maskine? Bør jeg gå efter en ældre officepakke eller
> kommer det ud på et?

har du ram nok i, kan det sagtens bruges
--
Calle.

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 08-04-05 11:41

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse
> Rasmus Carlsen wrote:

> har du ram nok i, kan det sagtens bruges

- herligt ... jeg har ram nok ...

ras

Fra : Ove Lie

Dato : 08-04-05 13:26

"Rasmus Carlsen" <rasmus[punktum]carlsen@tdcadsl.dk> skrev i melding
> [...]
400
> mhz maskine? Bør jeg gå efter en ældre officepakke eller kommer det ud på

Gjør dette daglig på min bærbare 399Mhz 64mb ram.

Ikke den raskeste i klasse men den kan godt gjøre det.

-Ove

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 08-04-05 14:46

"Ove Lie" <Ove.Ed.Lie@c2i.net> skrev i en meddelelse

> Gjør dette daglig på min bærbare 399Mhz 64mb ram.
>
> Ikke den raskeste i klasse men den kan godt gjøre det.

- fantastisk. Tak for svar ...

ras

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 10-04-05 14:01

Ove Lie wrote:

> Gjør dette daglig på min bærbare 399Mhz 64mb ram.
> Ikke den raskeste i klasse men den kan godt gjøre det.

Den mindste maskine jeg har kørt XP på var en 100Mhz Pentium, 64MB RAM
og 4GB harddisk. Det kørte faktisk bedre end jeg ville have troet, men
den blev også kun brugt til test.

--
Mvh.
Peter Bak