MS Windows
briani 27239
Genvej til "ny mappe"
Fra : Jan Holm

Dato : 07-04-05 10:39

Hvad er tastatur genvejen til at oprette en ny mappe i den
her fabelagtige undskyldning for et OS kaldet Windows ?

Mvh
Jan Holm

Fra : Hansen

Dato : 07-04-05 13:13

F1

Fra : Jan Holm

Dato : 07-04-05 22:19

Hansen wrote:
> F1

Det gir mig så "hjælp og support" hvori jeg ikke kan finde
tastekombinationen til at oprette en mappe.

Mvh
Jan Holm

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-04-05 22:37

Den 07-04-05 11.39 skrev Jan Holm følgende:
> Hvad er tastatur genvejen til at oprette en ny mappe i den
> her fabelagtige undskyldning for et OS kaldet Windows ?

Der er ikke en tastaturgenvej indbygget i Windows til at oprette en ny
mappe. Du skal have fat i et eksternt program, eller du må selv lave en
bat-fil, som kan oprette en ny mappe, og som du så kan starte med en
tastaturgenvej.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær ti-fingersystemet med det gratis program SES Type.

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 08-04-05 15:14

Kim Ludvigsen wrote:

> Der er ikke en tastaturgenvej indbygget i Windows til at oprette en ny
> mappe.

Tjoeh... Der er da ALT+F-W-F

- M

Fra : Jan Holm