MS Windows
briani 27239
Internet Explore 6
Fra : Jesper S Jensen

Dato : 02-04-05 12:04

Hej
Jeg ville høre om der er nogen der kan hjælpe mig. Hver gang jeg åbner
Internet Explore kommer der en side op som er jeg ikke har sat til at starte
op med, den er blank Er jeg blevet haket, eller sagt ja til at installere
noget ?
Jeg har sat den til at starte med Googel.
Har kørt AdAdware og Spyboot men det hjælper ikke

Hvordan får man den fjernet

Hilsen Jesper.

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 02-04-05 13:11

"Jesper S Jensen" <jmjs@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Internet Explore kommer der en side op som er jeg ikke har sat til at
> starte op med, den er blank Er jeg blevet haket, eller sagt ja til at

Åbn din browser - altså Internet Explorer.
Åbn Google - brug adresselinjen --http://www.google.dk/ - .
Når siden er "på", klikker du på browserens "Funktioner"
Derpå klikker du på "Internetindstillinger"
Under fanebladet "Generelt" ser du øverst udtrykket "Startside"
Klik på knappen til venstre i det afsnit "Brug aktuel side".
Klik derpå OK ---

Så burde sagerne være i orden.

Hans-Jørgen

Hjemmeside:
http://home4.inet.tele.dk/sindholt/

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 02-04-05 13:27

Det lyder til, at du har fået noget snavs på computeren. Jeg vil anbefale,
at du forhører dig hos www.spywarefri.dk/forum .

> Åbn din browser - altså Internet Explorer.
> Åbn Google (...)
> Klik derpå OK ---
>
> Så burde sagerne være i orden.

Hvis du kan få det til at virke på den måde, kan du jo lige springe ind i
SpyBot's advanced mode (Vælg Mode -> Advanced mode) og gå til Tools -> IE
tweaks og sæt flueben i "Lock IE start page setting against user changes
(current user)." Så burde den i hvert fald blive der, til du selv fjerner
fluebenet igen.

- Mickel

Fra : Jesper S Jensen

Dato : 02-04-05 13:29

Hej
Det du skriver til mig har jeg prøvet, og når jeg så åbnr Internet Explore
igen så r det den samme side som poper up igen hvorfter jg kal ind og ædre
den igen
Hvordan får eg den side fjernet

Fra : Lars Øland Hansen

Dato : 02-04-05 13:42

> [...]
> noget ?
> Jeg har sat den til at starte med Googel.
> Har kørt AdAdware og Spyboot men det hjælper ikke

Det lyder som om I har fået besøg af en "virus" der hedder "aboutblank".
Den er rimeligt harmløs, men det er ski... iriterende at den hele tiden
ændrer startsiden en blank side.
Søg på google på "aboutblank" og I vil støde på adskillige løsninger....

God fornøjelse
Lars Øland