MS Windows
briani 27239
Zonealarm vil ikke "acceptere" computer i ~
Fra : Jakob

Dato : 01-04-05 09:14

Jeg har en router hvorpå der sidder tre computere. De to er med winxp og
den tredie er win2k. De to første fungere fint i samme arbejdsgruppe,
med delte hardiske. Jeg vil gerne bruge en printer på den tredie til
alle computerne og har installeret den som lokal printer på denne, men
valgt at den skal være delt.

Jeg har zonealarm på alle maskiner men lavet en trusted zone til
lokalnetværket og det fungerer fint på winxp maskinerne. Men på win2k
maskinen bliver der ved med at komme en blokerings alarm om at zonealarm
har blokeret for en af de andre maskiner på netværket selvom denne er
indholdt i den trusted zone. Der står det er en Netbios session der er
blokeret.

Hvordan kan det være når jeg nu har lavet en trusted zone ??? Hvordan
får jeg zonealarm til at acceptere trafikken ?

--
Venlig hilsen

Jakob