MS Windows
briani 27239
formindske digital billede
Fra : M@B

Dato : 01-04-05 05:16

Hej.
Kan man i XP gøre størrelsen mindre på sine digital billeder?
Hvis jeg har et billede på 1mb som jeg gerne vil uploade
til en hjemmeside,men grænsen for billede upload er 50 kb.
Kan XP det eller hvilket program skal jeg ellers have fat i?

Mvh Michael Bach.

Fra : Ole C

Dato : 01-04-05 08:15

M@B skrev blandt andet:

> [...]
> til en hjemmeside,men grænsen for billede upload er 50 kb.
> Kan XP det eller hvilket program skal jeg ellers have fat i?

For eksempel Image Resizer på
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

--
vh
Ole C

Fra : SuSanne

Dato : 01-04-05 15:20

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> M@B skrev blandt andet:
>

> For eksempel Image Resizer på
> http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
>
> vh
> Ole C

Eller XnView, som er et rigtigt godt og gratis program, der også har mange
andre kvaliteter end resize ...

http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=204
http://www.haun.dk/index.php?mode=1&artid=89

Venlig hilsen
Susanne

Fra : Lars Klintholm

Dato : 01-04-05 06:16

Den 01 apr 2005 skrev M@B i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> til en hjemmeside,men grænsen for billede upload er 50 kb.
> Kan XP det eller hvilket program skal jeg ellers have fat i?

ImageResizer

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx

Lars Klintholm

Fra : M@B