MS Windows
briani 27239
Fjerne reklamen i MSN Messenger
Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 31-03-05 19:06

Nogen som kender trikket til at fjerne reklamen i MSN Messenger 6.2. Fx
en reg nøgle eller lille batch fil til at fjerne den med? Evt. en
firewall regel :)

/mikkel

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 31-03-05 19:44

Hej Mikkel,

> Nogen som kender trikket til at fjerne reklamen i MSN Messenger 6.2.
> Fx en reg nøgle eller lille batch fil til at fjerne den med? Evt. en
> firewall regel :)

Jeg kan anbefale Messenger Plus!

Den fjerner ikke kun reklamer, men tilføjer også en masse ekstra
smarte ting til din Messenger.

Programmet er gratis, men pas på under installation og sørg for, at du ikke
installerere deres sponsorprogram - du skal bare klikke nej eller fjerne
flueben - kan jeg ikke lige huske helt præcis.

Ellers helt igennem fantastisk program, synes jeg.

Link:
http://www.msgplus.net/

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Mikkel Bundgaard

Dato : 01-04-05 00:12

Hhhhmmm bryder mig ikke om messenger plus.. Har indtryk af det kun giver
spyware

/mikkel

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 01-04-05 05:35

Hej Mikkel,

> Hhhhmmm bryder mig ikke om messenger plus.. Har indtryk af det kun
> giver spyware

Okay - jeg har selv brugt det i lang tid efterhånden og mit indtryk er, at
man ikke for spyware på sin PC, hvis man husker at sige navn til deres
sponsorprogram, som de dog også selv gør dig opmærksom på.

Er meget tilfreds med Messenger Plus!, men der findes sikkert andre
programmer og patches som kan gøre det samme - prøv Google.