MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Genveje 2 brugere
Fra : Carlsen

Dato : 31-03-05 16:02

Hej NG...
Jeg har to brugere på PC'en. Når jeg installerer et spil på "Voksenbrugeren"
og vælger genvej på skrivebordet kommer genvejen på begge brugere. Sletter
jeg genvejen på ungernes bruger slettes genvejen også på den anden
bruger?!?!?

Kan nogen afhjælpe problemet??

På forhånd tak...

-LC
--
Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : jda^fx

Dato : 31-03-05 16:08

On Thu, 31 Mar 2005 17:02:13 +0200, Carlsen wrote:

> [...]
> og vælger genvej på skrivebordet kommer genvejen på begge brugere. Sletter
> jeg genvejen på ungernes bruger slettes genvejen også på den anden

Det er problematikken om genveje i 'All Users' profilen eller om de ligger
i de personlige profiler. Du skal ikke vælge genvej på skrivebordet under
installationen, men bagefter gå ind i programmer menuen, højreklikke og
vælge 'send til skrivebord' Så skulle den gerne komme på dit eget
skrivebord. Alternativt kan du finde mappen C:\Documents and Settings\All
Users\Skrivebord, klippe genvejen og sætte den ind i C:\Documents and
Settings\[profil]\Skrivebord
--
jda^fx

Fra : Carlsen

Dato : 31-03-05 17:35

jda^fx wrote:

> [...]
> C:\Documents and Settings\All Users\Skrivebord, klippe genvejen og
> sætte den ind i C:\Documents and Settings\[profil]\Skrivebord

Tak for det hurtige svar
-LC