MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Outlook kalender og mail ?
Fra : Michael

Dato : 31-03-05 05:07

Hejsa

Jeg har fået en lille opgave inde i firmaet, som har fået nye pc`er.

Der er installeret Outlook på alle maskiner hvor der er kalender,mail osv i
, kan det lade sig gøre at de kan se ind i hinandens
kalneder så man kan se hvad der er aftalt i hver deres kalenderm jeg kunne
forstille mig at man kan ligge deres fil på en server hvor man kan hente den
ind
i Outlook,,

kan det lade sig gøre ?

Og evt hvordan ?

MVH

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-05 06:08

Michael skrev:
> [...]
> kalneder så man kan se hvad der er aftalt i hver deres kalenderm jeg
> kunne forstille mig at man kan ligge deres fil på en server hvor man

Det ved de en masse om i denne ng:

--
Otto Pæd