Router blinker
Fra : Pussyman

Dato : 28-05-01 20:35

Når jeg går seng så plejer jeg at hive stikkende ud til min router og adsl
modem så de ikke står der og lyser, men når jeg så sætter dem til igen og
tænder for computeren ja så synes jeg der går langt tid før jeg kan komme på
nettet (op til en 3-4 min.) hvordan kan det være?

Hvis jeg lader dem være tændt om natten mens min computer er slukket synes
jeg at min router står og blinker (det er irreternde). Skal den gøre det og
kan man få den til at lade værd?

Fra : Anders Jakobsen

Dato : 28-05-01 20:36

Pussyman skrev:

> Hvis jeg lader dem være tændt om natten mens min computer er slukket synes
> jeg at min router står og blinker (det er irreternde). Skal den gøre det og
> kan man få den til at lade værd?

Lidt mørkt tape eller bagsidepappet fra en A4 blok skulle kunne gøre det...

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 28-05-01 21:14

"Pussyman" <Kristiansk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænder for computeren ja så synes jeg der går langt tid før jeg kan komme

> nettet (op til en 3-4 min.) hvordan kan det være?

Modemerne tager noget tid om at forhandle de datakanaler der skal til.

> [...]
> jeg at min router står og blinker (det er irreternde). Skal den gøre det

Tja, alt mit skrammel af den art står i et skab. Udover lidt varme lægger
man ikke mærke til det.

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen