MS Windows
briani 27239
CPU 100%
Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 20:20

Hej,

Ved ikke om dette er rette nyhedsgruppe, men min CPU-brug kører på 100% selv
om jeg ikke bruger computeren til andet end at skrive denne her email.

Jeg kan se under Windows jobliste og processer, at en "SVCHOST.EXE" bruger
"99%".

Jeg oplever også dette ske, når jeg booter computeren, og ikke bruger den.

Kører Win xp sp2 med alle opdateringer.
Håber I kan hjælpe.

/W

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 21:43

"Wjevtjenovic" <ingen> skrev i en meddelelse
> [...]
> "99%".
>
> Jeg oplever også dette ske, når jeg booter computeren, og ikke bruger den.

Det kunne næsten lyde som om du skal over at snakke med dem ovre i
Dk.edb.sikkerhed.virus.... Ikke for at gøre dig urolig, men der er gode
chancer for hjælp

mvh
Ebbe

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-04-05 09:34

Wjevtjenovic skrev:

> Jeg kan se under Windows jobliste og processer, at en "SVCHOST.EXE"

Hvis du er sikker på at der står SVCHOST.EXE og ikke SCVHOST.EXE, så
har du en OS-fejl. Står der SCVHOST.EXE har du virus