MS Windows
briani 27239
Hvordan ? en cd med alle windows xp opdate~
Fra : Simon Demuth

Dato : 30-03-05 09:17

Hej
Jeg kunne godt tænke mig at lave en cd med alle de opdateringer der er
kommet til xp, så jeg ikke skulle downloade dem hver gang jeg genstarter. Er
der nogen officiel måde at lave sådan en på ??
På forhånd tak
Simon

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-03-05 09:31

Hej!

Simon Demuth wrote:

> Jeg kunne godt tænke mig at lave en cd med alle de opdateringer der er
> kommet til xp, så jeg ikke skulle downloade dem hver gang jeg genstarter. Er
> der nogen officiel måde at lave sådan en på ??

En officiel metode kender jeg ikke, men jeg kender da een som burde virke :)

Hent ServicePack 2 på flg. site:

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

De få ekstra opdateringer du behøver har du (sikkert) allerede hentet:

Kig i Windows-folderen og under de biblioteker der starter med '$' og kig i
C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\Download.

Her burde du kunne finde nogle eksekverbare filer, som hedder det samme som
opdateringerne KBxxxxx.exe mener jeg de hedder (har dog slettet mine). Så
mangler du kun at finde de få der er kommet til efter SP2 og du har hvad du
behøver :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 30-03-05 10:17

"Simon Demuth" <demuth27@"FJERN"hotmail.com> wrote in message
> [...]
> kommet til xp, så jeg ikke skulle downloade dem hver gang jeg genstarter.
> Er der nogen officiel måde at lave sådan en på ??

Prøv at google efter ordene: slipstream xp sp2
Så får du et hav af links som forklarer hvordan du laver en sådan opdateret
installations-cd.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Simon Demuth

Dato : 30-03-05 10:27

Mange tak for svarene

Fra : Aksel

Dato : 30-03-05 17:21

"Simon Demuth" <demuth27@"FJERN"hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommet til xp, så jeg ikke skulle downloade dem hver gang jeg genstarter.
> Er der nogen officiel måde at lave sådan en på ??

Du bestiller bare en SP2 CD fra Microsoft.

Hilsen Aksel

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-05 20:05

Aksel skrev:

>Du bestiller bare en SP2 CD fra Microsoft.

Men der er ikke alle opdateringer på, der er kommet flere siden.
--
Knud