MS Windows
briani 27239
Ged i den :-(
Fra : Kristian

Dato : 27-03-05 13:40

Fruens pc'er er pludselig begyndt at opføre sig mærkeligt.

Der er ikke blevet installeret noget!!!

Efter opstart popper et vindue op med "windows installer" og der står
"forbereder installation"
Derefter åbner 3-4 vinduer af samme slags......og så et vindue der hedder
"InstantShare"....og der står "insert the "InstantShare" disk" + et vindue
der også hedder "InstantShare" hvor der står "please wait while windows
configures InstantShare.

Hun kører XP Pro DK SP1

Kan kun komme videre ved at bruge ctrl-alt-del og fjerne instantshare.

Hvad er der galt?
Og hvordan stopper vi dette?

Kristian

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-03-05 13:49

Kristian wrote:
> [...]
> hedder "InstantShare"....og der står "insert the "InstantShare" disk"
> + et vindue der også hedder "InstantShare" hvor der står "please wait

Det lyder som noget software til et HP kamera der laver ged...

Prøv at gå i msconfig (Start -> Kør -> skriv 'msconfig' og tryk enter).
Vælg fanebladet start og se om der findes et punkt der hedder
'InstantShare' og fjern fluebenet, tryk 'OK' og genstart.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Kristian

Dato : 27-03-05 13:55

> Prøv at gå i msconfig (Start -> Kør -> skriv 'msconfig' og tryk enter).
> Vælg fanebladet start og se om der findes et punkt der hedder
> 'InstantShare' og fjern fluebenet, tryk 'OK' og genstart.

Prøver lige.

Kristian

Fra : Kristian

Dato : 27-03-05 14:37

> Prøver lige.

Må jeg takke..........Det var lige det der skulle til.

Og fortsat god påske

Kristian

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-03-05 17:19