MS Windows
briani 27239
netværk på xp
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-05 12:20

Hvordan får man egentlig gang i netværk på xp.
Nu har jeg geninstalleret xp på 2 computere,
men det er stadigvæk ikke muligt at komme i forbindelse.
Guiden er kørt på begge.
Mapper er delt.
Begge comp. kan se den anden men ikke logge på.
De delte mapper kan også ses.
X ... er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke tilladelse ... o.s.v.
Netværstien blev ikke fundet.
Hvad er der galt ?

Fra : Sander

Dato : 27-03-05 19:15

Har du aktiveret Fil og udskriftsdeling,
og/eller kører du med en firewall der ikke
tillader trafik på lokalnetværket.

Sander.