MS Windows
briani 27239
Problem m. Tilføj/fjern windows-komponente~
Fra : Ole Olsen

Dato : 26-03-05 18:06

Jeg har for at få mine usb2-pote til at virke installeret servicepack2
på min Windows XP Pro. Usb-portene kom til at virke, men så kunne jeg
ikke komme ind i 'Fjern/tilføj windowskomponeter'. Der kommer en
fejjlmeddlelse i retning af
'Der kørerer allerede en version af installationsprogrammet'.

I fejlsikret tilstan kommer denne medelelse: 'Installationsprogrammet
kunne ikke åbne INF-filen msmqocm.inf'.

Jeg søgte så på nettet og fandt denne løsning:
gå ind i windows/inf og editér sysoc.inf fjern linjen:
msmq=msmqocm.dll,MsmqOcm,msmqo­cm.inf,,6

Det klarede desværre ikke problemet for mig.

Jeg prøvede så med en helt ny installation af XP, denne gang med
service pack 1a. Usb-portene virkede, men desværre med samme problem
med 'Tilføj/fjern windows-komponenter'. Nu kommer samme
fejlmeddelelseom ved SP2.

Nu er jeg løbet tør for ideer - er der nogen der kan hjælpe?

OO