MS Windows
briani 27239
Windows logon
Fra : Michael

Dato : 26-03-05 11:46

Hej med jer!

Hvordan får man Win XP til at logge en bruger på automatisk. Der er kun mig
der bruger min maskine. Der for vil jeg godt have den til at logge mig på
når jeg tænder. Jeg har fået pillet et eller andet sted så den er holdt op.
Så nu skal jeg ind og trykke på iconet for min bruger konto hver gang jeg
skal logge på.Nogen der kan hjælpe???

Hilsen Michael

Fra : Søren Blom

Dato : 26-03-05 13:03

"Michael" <michdoes@fjerntdcadsl.dk> skrev
> [...]
> op. Så nu skal jeg ind og trykke på iconet for min bruger konto hver gang
> jeg skal logge på.Nogen der kan hjælpe???

Du går ind i kontrolpanel, Bruger konto og trykker på den.
Dernæst vælgeren du "skift møde, hvorpå brugeren logger af og på"
Der sætter du hak i begge punkter og det er det, sådan er det i hvert fald
her.
Du skal også lige sørge for at gæstekontoen ikke er aktiveret.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Michael

Dato : 26-03-05 14:35

Der skal åbenbart mere til her hos mig for sådan var det allerede. ØV

Michael

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 26-03-05 16:40

http://groups-beta.google.com/group/dk.edb.system.ms-windows/msg/1d3260a0b6d61509