rapport fra tdm sms
Fra : Kim Schulz

Dato : 28-05-01 19:53

hejsa
hvordan kan man slå det der sms rapport fra (den irriterende besked der
kommer når man har sendt en besked).
Jeg har hørt at man kan slå det fra i en nokia 3310 men hvor gøres
dette?

kan det også lade sig gøre i en 3210?

MVH
kim

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 28-05-01 20:33

kan du ikke, det er noget som er standard.

Fra : Jonas Christensen

Dato : 28-05-01 20:58

Under "besked indstillinger" kan man slå "aktivitets rapporter" til. På den
måde modtager man "rapporter" fremfor de normale sms'er. Fordelen ved dette
er bla., at man kan slette alle rapporter på én gang.
Det er i hvert fald den løsning, jeg har fundet frem til indtil videre.

- Jonas

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 28-05-01 21:27

"Jonas Christensen" <jonasbc@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er bla., at man kan slette alle rapporter på én gang.
> Det er i hvert fald den løsning, jeg har fundet frem til indtil videre.

Det er også den metode jeg benytter

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Møgelmose

Dato : 29-05-01 08:13

> [...]
> kommer når man har sendt en besked).
> Jeg har hørt at man kan slå det fra i en nokia 3310 men hvor gøres

Der er to måder den ene er som beskrevet andet sted i tråden den anden er at
skrive *1# i starten af en sms f.eks:

*1# Nej jeg har det godt husk at købe mælk bla bla bla bla

Så fjerne tdc automatisk *1# og modtageren får kun teksten.......

Mvh.
Hans-Jacob