MS Windows
briani 27239
overblik over mp3ere
Fra : Jane

Dato : 23-03-05 19:03

Hvordan får jeg overblik over alle mine mp3ere?
Jeg har en stor mp3afspiller men det tager jo lang
tid at skrive ned alle de numre jeg har - der må
da findes et program som kan printe en playlist ud
enten til fil eller papir?

Jane - fantasiløs
--
æbleskrog.dk
xn--bleskrog-i0a.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-03-05 19:44

Den 23-03-05 19.02 skrev Jane følgende:
> [...]
> tid at skrive ned alle de numre jeg har - der må
> da findes et program som kan printe en playlist ud

Kan de ikke alle det? Ellers tag et kig på iTunes, som kan aanbefales af
mange andre grunde. Du kan læse nærmere om iTunes her:
http://kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-itunes-trin.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at fjerne spyware og undgå at få mere af skidtet ind på

Fra : Anders Lund

Dato : 24-03-05 19:19

Kim Ludvigsen wrote:
> Kan de ikke alle det? Ellers tag et kig på iTunes, som kan aanbefales af
> mange andre grunde. Du kan læse nærmere om iTunes her:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-itunes-trin.html

Jeg synes at iTunes er dårlig til at afspille MP3 filer. Der kommer i
hvert fald støj på det jeg af spiller. Dette er testet med Winamp imod
iTunes. Er der andre som har oplevet dette?

Der er markant hørbar forskel - lyder også som om iTunes afspiller
musiken i mono.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Jane

Dato : 27-03-05 20:11

Kim Ludvigsen skrev i <news:4241b912$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Kan de ikke alle det?

Tja hvis du ved hvordan jeg får Creative til det så må du da
gerne fortælle hvordan.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : jda^fx

Dato : 23-03-05 23:21

On 23 Mar 2005 18:02:59 GMT, Jane raised his head in
dk.edb.system.ms-windows and came up with this:
> [...]
> tid at skrive ned alle de numre jeg har - der må
> da findes et program som kan printe en playlist ud

Hvis det du mener er at du gerne vil have en liste over de filer du
har, så er et godt bud Karen's Directory printer
http://www.karenware.com/powertools/ptdirprn.asp eller også kan man
gøre det med Windows egne værktøjer
http://support.microsoft.com/?kbid=321379
--
jda^fx
IT-Administrator:

Fra : Jane

Dato : 27-03-05 20:12

jda^fx skrev i <news:nokx14bt2qp0$.1u550r0lfg56n.dlg@40tude.net>:

> Hvis det du mener er at du gerne vil have en liste over de filer du
> har,

Tja så skal jeg bare omdøbe ca 500 filer så de har samme navn
som indhold hhv. kunstner og sang, det frister ikke så meget.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-03-05 22:00

Den 27-03-05 20.11 skrev Jane følgende:

> Tja så skal jeg bare omdøbe ca 500 filer så de har samme navn
> som indhold hhv. kunstner og sang, det frister ikke så meget.

Nem omdøbning af mange mp3-filer:
TagScanner, http://xdev.narod.ru/tagscan_e.htm

Man kan eksportere spillelister til en html-fil, som så kan printes ud,
men det vil ikke undre mig, hvis man også kan printe dem ud direkte fra
programmet. Programmet er gratis.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhedsgrupperne, hvordan de opstod, hvordan de bruges, og læs

Fra : Jane

Dato : 05-04-05 20:04

Kim Ludvigsen skrev i <news:42471114$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Nem omdøbning af mange mp3-filer:
> TagScanner, http://xdev.narod.ru/tagscan_e.htm

Sikke en masse lækre features. Den vil jeg kigge på.
Tak for hjælpen folk.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Calle.

Dato : 23-03-05 23:28

Jane wrote:
> [...]
> tid at skrive ned alle de numre jeg har - der må
> da findes et program som kan printe en playlist ud

winamp laver da en komplet liste over dine mp3ere
--
Calle.

Fra : Jane

Dato : 27-03-05 20:14

Calle. skrev i <news:04m0e.1130$WO1.393@news.get2net.dk>:

> winamp laver da en komplet liste over dine mp3ere

Hmn men den kan vel ikke finde en mp3afspiller via
usb-stikket? Den kræver vel en adresse i stil med
c:\etellerandet\musik\fil.mp3 ikke?

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 27-03-05 21:43

Jane wrote:

> Hmn men den kan vel ikke finde en mp3afspiller via
> usb-stikket? Den kræver vel en adresse i stil med
> c:\etellerandet\musik\fil.mp3 ikke?

Du kan i Winamp specificere hvor den skal kigge. De fleste MP3
afspillere ligger sig som et ekstra drev-bogstav, som du så kan fortælle
Winamp at den skal bruge.