MS Windows
briani 27239
rettigheder på win xp, sp2
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 22-03-05 21:42

Hej,

Hvordan ændrer man rettigheder til en folder på xp pro, sp2 ? Jeg har lavet
det før med w2k og også på xp pro, sp1, men nu kan jeg ikke finde det nogen
steder på en sp2 maskine?

hilsen
Uffe

Fra : jda^fx

Dato : 22-03-05 23:44

On Tue, 22 Mar 2005 21:41:39 +0100, Uffe Kousgaard raised his head in
dk.edb.system.ms-windows and came up with this:
> [...]
> det før med w2k og også på xp pro, sp1, men nu kan jeg ikke finde det nogen

I Stifinder skal du først ind i Funktioner -> Mappeindstillinger ->
Vis og fjern krydset i 'Brug enkel fildeling (anbefales)' Så kan du
højreklikke på mappen og vælge Egenskaber -> sikkerhed
--
jda^fx
IT-Administrator:

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 23-03-05 10:09

Tak.

Fra : jda^fx

Dato : 23-03-05 23:10

On Wed, 23 Mar 2005 10:09:23 +0100, Uffe Kousgaard raised his head in
dk.edb.system.ms-windows and came up with this:
> Tak.
Det var så lidt.

BTW en anden gang, så svar under og ikke over citatet

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-03-05 01:11

jda^fx skrev:

>BTW en anden gang, så svar under og ikke over citatet

....og så bør man også klippe i citater, så man kun citerer det
man svarer og f.eks. er der ingen grund til at citere signaturer.
--
Knud

Fra : jda^fx

Dato : 24-03-05 11:15

On Thu, 24 Mar 2005 01:10:48 +0100, Knud Gert Ellentoft raised his
head in dk.edb.system.ms-windows and came up with this:

> ...og så bør man også klippe i citater, så man kun citerer det
> man svarer og f.eks. er der ingen grund til at citere signaturer.

Nej. Men hvis man har en ordentlig newsreader så bliver de fjernet
helt af sig selv.

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 24-03-05 11:47

> Nej. Men hvis man har en ordentlig newsreader så bliver de fjernet
> helt af sig selv.

En ordentlig newsreader kan med garanti også finde ud af at flytte svaret
ned under spørgsmålet, ikke ?

hilsen
Uffe

Fra : jda^fx

Dato : 25-03-05 14:38

On Thu, 24 Mar 2005 11:47:09 +0100, Uffe Kousgaard raised his head in
dk.edb.system.ms-windows and came up with this:
> "jda^fx" <wh@tever.not> wrote in message

> En ordentlig newsreader kan med garanti også finde ud af at flytte svaret
> ned under spørgsmålet, ikke ?

min kommer endda med en advarsel om "Bad posting style" hvis der er
citeret tekst nederst. Jeg kan i øvrigt kun citere fra en andet sted
jeg har set om emnet, "topposting because that's where your curser
happened to be is the same as shitting your pants because that's where
your ass was"
--
jda^fx
Som også har implementeret Usenet løsning #45933: