MS Windows
briani 27239
Konvertering fra tif til pdf...
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 21:10

Hejsa.

Jeg har ikke kunnet finde en bedre passende gruppe, hvorfor jeg nu prøver
her.

Jeg har 50 mapper med ialt ca. 8000 tif filer i, som jeg ønsker konverteret
til pdf.

Er det muligt at gøre dette i "et hug"? Helst via Adobe Acrobat 7.0
standard?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : pwee

Dato : 22-03-05 22:39

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse
> [...]
> konverteret til pdf.
>
> Er det muligt at gøre dette i "et hug"? Helst via Adobe Acrobat 7.0

FILE> BATCH PROCESSING> OPEN ALL
gemmer de valgte filer som pdf i samme mappe som originalerne.

//pewe

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 15:46

> FILE> BATCH PROCESSING> OPEN ALL
> gemmer de valgte filer som pdf i samme mappe som originalerne.

Jeg syntes ikke jeg har menupunktet "batch processing"?

(min version er godt nok dansk, men jeg har heller ikke noget der minder om
det?)

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : ///M

Dato : 23-03-05 16:03

<Rune Nicolajsen> wrote in message

> Jeg syntes ikke jeg har menupunktet "batch processing"?
>
> (min version er godt nok dansk, men jeg har heller ikke noget der minder
> om det?)

Hvilken Acrobat har du? Den fulde version, altså den der også kan producere,
ikke blot læse PDF-formatet??

--
///M

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 19:24

> Hvilken Acrobat har du? Den fulde version, altså den der også kan
> producere, ikke blot læse PDF-formatet??

Det er den fulde version jeg har - ikke en reader.

Jeg tjekkede på en Adobe Acrobat 6.0 Professional, om jeg kunne finde
menupunktet med batch processing. Det kunne jeg ikke.

Jeg har også en Adobe Acrobat 7.0 Standard inden for rækkevidde - men den er
på en bærbar som er på "påskeferie" lige nu.

RN

Fra : Anders Lund

Dato : 24-03-05 19:12

Rune Nicolajsen wrote:
> Jeg har 50 mapper med ialt ca. 8000 tif filer i, som jeg ønsker konverteret
> til pdf.

Skal det lægges i en enekelt PDF fil? Ellers kan Adobe Photoshop Album
2.0 gøre det.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-05 21:01

> Skal det lægges i en enekelt PDF fil? Ellers kan Adobe Photoshop Album 2.0
> gøre det.

Jeg skal gerne have konverteret filerne 1-1 dvs. jeg skal have en pdf for
hver tif fil - og ikke en enkelt samlet fil.

Kan Adobe Acrobat virkelig ikke gøre det?

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Anon

Dato : 26-03-05 03:03

Rune Nicolajsen wrote:
> Er det muligt at gøre dette i "et hug"? Helst via Adobe Acrobat 7.0
> standard?

ImageMagick [1] burde kunne gøre det. Om kvaliteten er ok ved jeg ikke.
Men formaterne er i hvert fald understøttet [2].

Anon

[1] http://www.imagemagick.org
[2] http://www.imagemagick.org/script/formats.php