MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Printerproblem
Fra : Ole C

Dato : 21-03-05 14:19

Jeg har rodet mig ind i en bekendts problem med en HP printer model 870cxi -
og hælder mest til at det er et Windows-problem - derfor poster jeg her.

Den printer fint testsiden ud, men vil man printe for eksempel et
Word-dokument på to sider, får man kun side 2 - og der kommer et lille rødt
spørgsmålstegn ved printerikonet i Systray. Når man så åbner
printer-joblisten står der bare at jobbet er i gang - men der sker altså
ikke mere. Printerjobbet er nærmest umuligt at slette for at begynde forfra,
men ved tænd og sluk af printeren kan man være heldig at den printer side
1 - men den kan også finde på at smide flere ark ud med nogle få sære tegn
øverst på arket.
Jeg har prøvet en masse - herunder naturligvis også at slette printeren og
lade Windows XP finde den igen - og det ser ud til at fungere korrekt. Jeg
har også prøvet at skifte til LPT2, men heller ikke det hjælper.

ER det et Windows-problem? - eller selve printeren der er noget galt med?
Kan ikke finde noget brugbart på HP's side - og der er ikke som på de ældre
HP-printere en knap til selvtest på den.

--
vh
Ole C

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 21-03-05 17:23

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan ikke finde noget brugbart på HP's side - og der er ikke som på de
> ældre HP-printere en knap til selvtest på den.

Nu har du vel husket at installere softwaren inden du sluttede printeren til
PC'en
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Ole C

Dato : 21-03-05 17:46

Paul Østerby Sørensen skrev blandt andet:

> "Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har du vel husket at installere softwaren inden du sluttede
> printeren til PC'en

Der skal ikke installeres software ifølge HP. Driveren er standard i Windows
XP.

--
vh
Ole C