MS Windows
briani 27239
XP installation oveni
Fra : Peter

Dato : 21-03-05 11:09

Jeg har mange problemer med min XP-PRO udgave, for at løse nogle
af tænkte jeg at man kunne genistallere XP-PRO "oveni" den nuværende.
Kan man det, uden at der bliver slettet noget eller ændret på diverse
indstillinger?

Hilsen Peter

Fra : Henning

Dato : 21-03-05 11:40

On Mon, 21 Mar 2005 11:09:16 +0100, "Peter" <spb2@mail.dk> wrote:

> [...]
>af tænkte jeg at man kunne genistallere XP-PRO "oveni" den nuværende.
>Kan man det, uden at der bliver slettet noget eller ændret på diverse

Ja, vælg at reparere i installationsfasen.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-03-05 13:39

Henning wrote:
> Ja, vælg at reparere i installationsfasen.

Og der sker ikke noget med installerede programmer/spil?

Fra : Calle.

Dato : 21-03-05 22:16

Per Nielsen wrote:

> Og der sker ikke noget med installerede programmer/spil?
ikke de gange jeg har gjort det
--
Calle.

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-03-05 22:25

Calle. wrote:
> ikke de gange jeg har gjort det

OK, takker

Fra : hcma

Dato : 21-03-05 14:24

"Peter" <spb2@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af tænkte jeg at man kunne genistallere XP-PRO "oveni" den nuværende.
> Kan man det, uden at der bliver slettet noget eller ændret på diverse

Vejledning her: (læs hele punktet igennen!)
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#install_repair
vh
HC