MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Power Defragmenter
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-03-05 10:39

Er der nogle der har erfaring med Power Defragmenter fra eXcessive
Software http://www.excessive-software.tk/ ?

NB: af en eller anden grund kan jeg ikke få download linket til at virke
i firefox, men via kildekoden kan jeg se at det er
http://freeweb.siol.net/razor256/downloads/PowerDefragmenter.zip
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-03-05 19:05

> [...]
>
> NB: af en eller anden grund kan jeg ikke få download linket til at virke i
> firefox, men via kildekoden kan jeg se at det er
++++++++++++++++++++

Hej Ivan.

Jeg har lige prøvet det, det virker rigtig godt. Der var nogle filer på min
harddisk som nogle andre programmer til at defragmentere ikke gjorde noget
ved, så prøvede jeg med Power Defragmenter, den klarede det. tak for det
gode link

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-03-05 19:26

Jørgen Nielsen skrev:
> Jeg har lige prøvet det, det virker rigtig godt. Der var nogle filer på min
> harddisk som nogle andre programmer til at defragmentere ikke gjorde noget
> ved,

Det var også hvad jeg selv oplevede igår da jeg afprøvede det, men var
lige interesseret i om der var nogle der havde en anden oplevelse af
programmet.
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-03-05 20:43

On Sun, 20 Mar 2005 19:26:02 +0100, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

Defraggerne i Windows - den er vel egentlig heller ikke særlig
effektiv sammenlignet med andre programmer??????

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 21-03-05 11:35

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote in message
> On Sun, 20 Mar 2005 19:26:02 +0100, "Ivan V. Klattrup"
> <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:
>
> Defraggerne i Windows - den er vel egentlig heller ikke særlig
> effektiv sammenlignet med andre programmer??????

Defrag i windows er lavet af executive software der laver diskkeeper der er
deres professionelle udgave, den er hurtigere og mere grundig.. de fleste
private har dog ikke brug for andet end den indbyggede (xp/2003)

Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-03-05 11:45

On Mon, 21 Mar 2005 11:34:34 +0100, "Flemming Lynggaard"
<flemmingl@gmail.com> wrote:

>Defrag i windows er lavet af executive software der laver diskkeeper der er
>deres professionelle udgave, den er hurtigere og mere grundig.. de fleste
>private har dog ikke brug for andet end den indbyggede (xp/2003)

Ok - husker bare at jeg på et tidspunkt for mange år side har stiftet
bekendtskab med et andet defragger-program (vistnok fra Symantec) og
kunne se, at programmet var lidt mere effektiv.

Fra : Jakob

Dato : 21-03-05 11:49

In article <mb9t31lurcdufa4pvnjl2c4lp6p0h64rik@4ax.com>, k-
j_absolute_no_spamming@direkte.org says...

> Ok - husker bare at jeg på et tidspunkt for mange år side har stiftet
> bekendtskab med et andet defragger-program (vistnok fra Symantec) og

Der findes en gratis version af O&O diskfragmenteringsprogrammet til
win2000 og xp. Jeg bruger det og det fungerer glimrende og så er det
gratis. Se om du kan finde det med google, det kan være lidt svært at
finde.

Hvis det ikke lykkes så skriv igen.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-03-05 16:31

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:mb9t31lurcdufa4pvnjl2c4lp6p0h64rik@4ax.com...
> [...]
> bekendtskab med et andet defragger-program (vistnok fra Symantec) og
> kunne se, at programmet var lidt mere effektiv.
+++++++++++++++++++++

Hej Karsten.

Du tænker nok på speeddisk fra norton/Symantec.

Fra : Peter

Dato : 21-03-05 12:28

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres professionelle udgave, den er hurtigere og mere grundig.. de fleste
> private har dog ikke brug for andet end den indbyggede (xp/2003)

Er jeg paranoid ? Jeg har prøvet Diskkeeper fra Executive Software og undrer
mig over at ZoneAlarm spørger om den må fungerer som server ? Og når
programmet kører - alene - er der en voldsom trafik på min
internetforbindelse ?

Peter

Fra : Ivan [7100]

Dato : 21-03-05 13:08

> Er jeg paranoid ? Jeg har prøvet Diskkeeper fra Executive Software og
undrer
> mig over at ZoneAlarm spørger om den må fungerer som server ?

Har faktisk undret mig over det samme....den fik da også et "nejtak" med
flueben.....

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-03-05 16:32

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

[KLIP]
de fleste
> private har dog ikke brug for andet end den indbyggede (xp/2003)

++++++++++++++++++++
Som ikke er meget bevendt

Fra : Anders Lund

Dato : 23-03-05 07:28

Flemming Lynggaard wrote:
> Defrag i windows er lavet af executive software der laver diskkeeper der er
> deres professionelle udgave, den er hurtigere og mere grundig.. de fleste
> private har dog ikke brug for andet end den indbyggede (xp/2003)

Er der nogen som ved om nogle af disse programmer læser filen
C:\windows\Prefetch\Layout.ini som beskriver hvordan filerne (nogle af
dem) skal lægges for at få lidt hurtigere start af programmer?

Windows' indbygget defragger bruger filen, men er der andre? Eller nogen
som har en lignende måde at arbejde på?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 21-03-05 16:29

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:pgkr31d3l1s0bbe8sp1sskao560d30m3nt@4ax.com...
> On Sun, 20 Mar 2005 19:26:02 +0100, "Ivan V. Klattrup"
> <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:
>
> Defraggerne i Windows - den er vel egentlig heller ikke særlig
> effektiv sammenlignet med andre programmer??????

Hven snakker om windows indbyggede?