MS Windows
briani 27239
Messenger 7.0 Beta
Fra : Skindbeni

Dato : 18-03-05 21:58

Hej.

Jeg har installeret MSN Messenger 7.0 Beta og den har fungeret fint nok ved
mig. De nye funktioner (blink, vink osv.) harmonerer dog ikke med tidligere
versioner (altså jeg kan ikke sende det til brugere med tidligere varsioner
af Messenger) Fair nok.

Jeg har så snakket med en kammerat, der kører 6.2, hvorfor han ikke
downloader den nye 7.0 Beta.

Hans svar er, at han har hørt så meget dårligt om den uden at han uddyber
det.

Bør jeg gå tilbage til 6.2'eren på den baggrund?

Fra : Peter Jensen

Dato : 18-03-05 22:10

Skindbeni wrote:
> Bør jeg gå tilbage til 6.2'eren på den baggrund?

Når den funker fint for dig ?
Næh, det ser jeg da absolut ingen grund til.
Da især ikke når der ikke engang kommer begrundede
argumenter på bordet fra din kammerats side af.
Jeg har hørt så meget dårligt om så mange ting, men
uden uddybning er det lidt svært at tage særligt seriøst :)

Kan da fortælle at den funker ganske glimragende for mig
og mange andre også.
--
Peter J

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-03-05 23:10

"Peter Jensen" <peter@lovelyspam.spateldask.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> uden uddybning er det lidt svært at tage særligt seriøst :)
>
> Kan da fortælle at den funker ganske glimragende for mig

Tja jeg kan da kun tilslutte mig, jeg er utroligt glad for 7.0 beta'en.
Med plus pakken oveni (også beta) får man endda lidt ekstra med.

Mvh
Benjamin

Fra : Peter T.

Dato : 18-03-05 23:14

Skindbeni leverede følgende historie fra de varme lande:

> Bør jeg gå tilbage til 6.2'eren på den baggrund?

Well... Jeg har testet 7eren allerede i september eller oktober sidste år
(muligvis en lækket version). Og jeg må indrømme, at den røg ud efter en
lille uges tid pga. alt det indbyggede cirkus og pga. at den uhyggeligt
meget plads den tog på skrivebordet. Om den er ændret siden da, ved jeg
ikke. Men med det indtryk, jeg fik dengang, så holder jeg mig til 6.2,
indtil jeg bliver tvunget til v7. Og så installerer jeg en tredjeparts
klient.

--
Udsolgt!

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-05 09:08

Det er rigtigt at der er blevet sagt mange dårlige ting om MSN 7. Problemet
var at der var nogen der overdrev brugen af Vink og det kunne få modtagerens
PC til at gå ned. Så vidt jeg ved er det problem løst, og man kan derfor
roligt prøve sig frem med den nu.
Jeg bruger selv 7'eren og den kører fint.

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-05 09:11

Peter T. skrev:

> [...]
> ændret siden da, ved jeg ikke. Men med det indtryk, jeg fik dengang,
> så holder jeg mig til 6.2, indtil jeg bliver tvunget til v7. Og så

Prøv AMSN (Al's Messenger) der er ikke noget
fidivov, den kører bare som en drøm uden alle
de dumme faneblade og reklamer for ditten og
datten.
http://amsn.sourceforge.net/index.php

--
Otto Pæd

Fra : Calle.

Dato : 19-03-05 10:15

Skindbeni wrote:
> [...]
> uddyber det.
>
> Bør jeg gå tilbage til 6.2'eren på den baggrund?

næ, han lever jo kun på rygter, og har ikke engang selv afprøvet den. Ham
ville jeg ikke tage seriøs
--
Calle.