MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mange Processer ? ? ?
Fra : K. Petersen

Dato : 18-03-05 16:56

Hej!

Efter en geninstallering af Xp Pro Sp2 syntes jeg at jeg har temmelig
mange processer kørende, 42 stk. ! !

Syntes det er lige lidt i overkanten.

Findes der et program eller noget til at checke hvilke der er nødvendige ? ?

Eller skal jeg lige poste et screenshot i dk.binaer. Så kunne i lige tage et
kig.

Med Venlig Hilsen
K. Petersen
Ved svar på mail fjern da "NoSpam"

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-03-05 18:15

Hej K. Petersen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> temmelig mange processer kørende, 42 stk. ! !
>
> Syntes det er lige lidt i overkanten.
>
> Findes der et program eller noget til at checke hvilke der er

Nej, for det er ret individuelt. Programmet skulle i så fald spørge om
en hulens bunke ting.

Men du kan hente Madsens pdf-fil og læse lidt om, hvilken der evt. kan
lukkes og hvordan. Mere detaljeret (og *meget* omstændeligt) har Black
Viper skrevet om det på sit site.

Jeg kan ikke huske URL'erne, men kig evt. øverst på siden i signaturen
efter Madsens. Søger på på siden (Ctrl+B) efter fx "viper", findes
linket til Black Viper også på den.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Lars Stokholm

Dato : 18-03-05 19:25

K. Petersen wrote:

> Efter en geninstallering af Xp Pro Sp2 syntes jeg at jeg har temmelig
> mange processer kørende, 42 stk. ! !

Er det en ren installation? - For så lyder det godt nok utroligt.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 18-03-05 20:09

"K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam"> wrote in message
> [...]
> ?
>
> Eller skal jeg lige poste et screenshot i dk.binaer. Så kunne i lige tage

Jeg har 33 stk. på min maskine, men post et billede eller hvis der er nogle
der optræder op til flere gange så skriv navnet i google så finder du
hurtigt ud af om de skal være der. En tur med ad-aware ville måske løfte
sløret for hvad der kan være galt.

Mvh
Henrik