MS Windows
briani 27239
Blå skærm
Fra : Pico

Dato : 17-03-05 22:29

En af mine venner har fået nedenstående fejlmeddelse da han prøvede at
klone en DVD:

BCCode : 1a BCP1 : 00041284 BCP2 : DFFBA001 BCP3 : 00004382
BCPC:\DOCUME~1\John\LOKALE~1\Temp\WERdad7.dir00\Mini031705-02.dmp4 :
C0C00000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1
C:\DOCUME~1\John\LOKALE~1\Temp\WERdad7.dir00\sysdata.xml

Når maskinen er genstartet er der ikke nogen WERdad7 mappe i Temp mappen
og visning af skjulte filer er slået til. Jeg har prøvet at søge på frjl
meddelsen uden resultat.
Nogen der har nogen anelse om hvad den betyder ?

Det er en AMD Baraton 2800+ med 1 GB Ram og en 30 GB og 120 GB disk, jeg
har samlet maskinen for ham og mener den er i orden, dog er der den
særhed at nogen gange når han skal koble op til nettet gennem ISDN kan
der også komme en blå skærm, så er fejlen Stop: 0x000000D1 mm. eller
BCCode: 1000000d1 mm. Det bør være en fejl i USB efter hvad jeg kan
finde på nettet.

Pico

Fra : Peter

Dato : 18-03-05 00:26

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme en blå skærm, så er fejlen Stop: 0x000000D1 mm. eller BCCode:
> 1000000d1 mm. Det bør være en fejl i USB efter hvad jeg kan finde på

Hvor mærkeligt den end lyder, kan det skyldtes for gamle Logitech Mouse
driver.

Peter B

Fra : Pico

Dato : 19-03-05 00:16

Peter wrote:
> "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
KLIP

> Hvor mærkeligt den end lyder, kan det skyldtes for gamle Logitech
> Mouse driver.

Det har jeg slet ikke tænkt på, det er da værd at prøve. Jeg har før
været ude for at Logitech drivere forhindrer maskinen i at lukke, de
genstartede bare, opdatering af driverne hjalp.
Nu er det ikke noget der er muligt at finde ud af sådan lige med det
samme, så jeg kan ikke komme med en tilbagemelding før vi er helt
sikker.
Pico