John har fødselsdag!!!
Fra : Henning

Dato : 28-05-01 19:42

Til Lykke med dagen

MVH

Henning & Hanne

Fra : Sott

Dato : 28-05-01 21:35

Halløjsa :0)

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:XWwQ6.349$va2.18164@news.get2net.dk...
> Til Lykke med dagen

Ja, så vil jeg også være med... og jeg kan lige nå det *GG*

Tillykke John, jeg håber du har en dejlig dag :0)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 28-05-01 21:43

> Ja, så vil jeg også være med... og jeg kan lige nå det *GG*
>
> Tillykke John, jeg håber du har en dejlig dag :0)
>
> Tusinde hilsner
> Søs

Næææ ... Tillykke John !

Massere af hilsener
Christian

Fra : Chokmah

Dato : 28-05-01 22:25

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
ja nu ved jeg ikke lige hvad Dato det er men jeg tager Chansen :) og sender
også lige en hislen her fra og ønsket om et godt år & manzone må blive en
succes.
bedste hilsner
Bo

Fra : John Sahl

Dato : 29-05-01 09:39

"Henning" <cfp8281@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Til Lykke med dagen

Taaaaaaak... Jeg kan fortælle at jeg havde en rigtig god fødselsdag selv om
jeg måtte fejre den helt her ovre i København uden min dejlige kæreste og
vores 2 dejlige unger *S*

For lige at være ontopic kan jeg da fortælle at jeg fik en forrygende start
på dagen og for at gøre det endnu bedre så har Sabina og jeg 2årsdag i
dag...

Det er utroligt hvad man kan få for 400kr nu om dage

Sabina, jeg elsker dig!

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se en forsmag på vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Andreas træholt

Dato : 30-05-01 02:58

En forsinket hilsen fra mig til john. Tillykke med fødselsdagen, håber du
fik nogle gode ting!
ANdreas