MS Windows
briani 27239
XP og service pack 2
Fra : Ingrid Bitsch

Dato : 16-03-05 18:13

Hej NG
Når jeg forsøger at hente nye opdateringer. (Der gives besked om nye jeg
skal hente)på processlinien.
Men der sker ikke noget efter jeg har klikket på hent.

Jeg ville så prøve at installere service pack 2 igen men her kommer så en
meddelelse:
Installationsprogrammet kunne ikke bekræfte gyldigheden af filen update.inf.
Kontroller at Kryptografiske tjenester kører på computeren.

Hvad betyder gyldigheden af denne fil??

Hvad er det jeg skal gøre her??
Har nogen et godt bud
På forhånd tak

Ingrid

Fra : jda^fx

Dato : 16-03-05 18:38

On Wed, 16 Mar 2005 18:12:44 +0100, Ingrid Bitsch wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> Installationsprogrammet kunne ikke bekræfte gyldigheden af filen update.inf.
> Kontroller at Kryptografiske tjenester kører på computeren.

update.inf er den fil i SP2 der styrer hvordan opdateringen skal
foregå, om service pakken er kompatibel med det nuværende system etc.
Hvis der er gået ged i den, er der kun en ting at gøre: Hent en ny
version af SP2 på
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a
Om det kan løse dit problem at geninstallere SP2 er lidt svært at
vurdere ud fra de oplysninger du har givet, men det er et forsøg værd.
Men prøv først at gå ind på Windows update
http://windowsupdate.microsoft.com for at se om du ikke kan få gang i
dine opdateringer igen
--
jda^fx