MS Windows
briani 27239
Problemer med lyd i xp?
Fra : Lars-Bo

Dato : 16-03-05 12:06

Problemet er at når pcen har kørt noget tid ca. 30 min. virker driveren til
lydkortet ikke mere? jeg kører xp pro. Jeg har prøvet at geninstallere
drivere til lydkort uden resultat. Fejlmeddelsen er : Error code 88780078.
Efter genstart virker det igen? Jeg fatter det ikke?

LB

Fra : Peter

Dato : 16-03-05 12:38

"Lars-Bo" <lars-bo@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> drivere til lydkort uden resultat. Fejlmeddelsen er : Error code 88780078.
> Efter genstart virker det igen? Jeg fatter det ikke?

Tyder på for gamle sound driver. Prøv om du kan finde en opdateret driver på
lydkortets web-site.

Peter B

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-05 17:50

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tyder på for gamle sound driver. Prøv om du kan finde en opdateret driver
> på lydkortets web-site.

Og hvis det ikke lykkes, så prøv http://driverguide.com

Der er der mange forskellige drivere til det meste hardware. Jeg har selv
haft STOR gavn af siden og den er nem og brugervenlig.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk